kreativitetsommeditation.blogg.se

Nya tag!
Efter en mycket lång paus har jag bestämt mig för att blogga igen. Det kommer att handla om kreativitet så klart men även annat.
 
Den långa pausen beror mest på att jag inte har avsatt tid för blogg och sedan har jag fått "diagnosen" migrän. Den är nog här för att stanna... Minst ett anfall i vecka å när stressen biter tag i mig så kommer det fler. 
Jag har gjort de förändringar jag kan för att minska min stress. Stress har oxå gjort att jag inte sover. Tankarna som virvlar när jag borde sova skapar ångest. Allt detta har jag tagit tag i. Pratat med kurator, fått medicin mot ångest och sömnsvårigheter och migränmedicin. Nu är det situationer jag inte kan kontrollera som skapar migrän. Mycket av dessa situationer skapas på mitt jobb. Jag jobbar hårt för att, även där, förändra det jag kan. 
Jag har funderat myck på vilken "ventil" jag behöver för att se mina egna tankar. Tänker att kanske kan blogga hjälpa. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress