kreativitetsommeditation.blogg.se

September
September månad har handlat om kreativitet i stora mått, det beror nog främst på sjukskrivningen. Innan den så planerade jag i huvudet vad jag skulle fokusera på, men som vanligt, när det gäller det kreativa, så blir det avsteg🙂. Jag har en och en halv vecka kvar innan jag förväntas kunna återgå till jobbet, än vågar jag inte tro att det kommer att bli så eftersom jag har någon form av tarmproblem som jag måste bli kvitt först.. Jag funderar mycket på mitt skapande, att jag behöver det är självklart men kan jag omsätta det till något annat? Där kommer tankar på om jag skulle kunna göra någon slags kombination så att det kan bli en del av min vardag oxå.. Det är en svår nöt att knäcka..
I oktober hoppas jag på mer tidstruktur, så att jag kan nyttja min fria tid på mitt sätt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress