kreativitetsommeditation.blogg.se

Helgen!
Den har varit full av måsten, det ska fixas saker som behövs när jobb, skola å förskola har startat.. Jag har, trots detta, hunnit börja med ett nytt syprojekt som funnits länge i tankarna, bitarna är utklippta och jag har sytt lite, men än är det inte klart. Har oxå "hittat" tre-stegs-sick-sack på min retrosymaskin. Jag fick testa endel, och har endast mig själv att skylla eftersom jag förlagt instruktionsboken. 
Ikväll startade jag ytterligare ett projekt, som går att göra framför tv:n, pimpa galgar. Har säkert gjort 30 st tidigare, men jag behöver fler, hade tänkt byta ut ALLA galgar (i båda mina garderober)  mot egenpimpade, samt att jag behöver några galgar på jobbet.. 
Hjärnan har "tjuvvarit" på jobbet idag d.v.s jag har letat material till kommande veckor, jag står inför en ny utmaning, bild med F-klassen det kommer att bli spännande! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress