kreativitetsommeditation.blogg.se

Utmattad
Tur det är fredag idag, har varit mitt mantra hela dagen. Sista 2 timmarna på jobbet förvandlades till en mardröm, men som tur var blev det ett lyckligt slut! När jag äntligen kom hem var jag galet uppe i varv, men efter middagen så slog utmattning till.. Tillslut kom jag mig till symaskinen och kunde färdigställa mitt påbörjade projekt
Min nya tygkasse! 
Tyget kommer från påsen jag fick från svärmors väninna. Tyvärr är inte ljuset det bästa den här tiden på dygnet, men det får duga. 
Den är sydd efter en Youtube tut, googla antiplasti så kommer den upp först. En mycket lättsydd kasse och en mycket pedagogisk video! Det kan bli fler av denna sort, just för att den har samma form som en plastpåse, så den lär ju rymma rätt mycket. Jag kortade av den på längden, eftersom jag har lite korta armar.. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress