kreativitetsommeditation.blogg.se

Temariboll 4 klar!
Nu är 4:an klar, tyvärr har jag ingen bild än, det är alldeles för mörkt för att fota ikväll men jag hoppas att jag inom en snar framtid fotar den och kan lägga upp en bild. 
Jag har oxå börjat klura på nästa utmaning hos Monthly makes, utmaningen har rubriken KLÄDER. Det är en bra utmaning, och den passar ihop med ett projekt som ligger å väntar, så jag ska börja lite smått att fixa runt det. Jag ser fram emot att se hur andra tänker runt det ämnet. 
Semestern är slut och jag har jobbat en vecka, det har varit en tuff start. Nytt jobb, nya lokaler och delvis nya arbetskamrater, gör att det inte funnits så mycke ork när jag kommit hem på kvällarna, förhoppningsvis blir det bättre när allt har kommit på plats. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress